woensdag 18 maart 2015

Ik onderneem in Groot Baronie Alphen aan den Rijn

Op 1 Mei 2014 (tevens de startdatum van mijn bedrijf) nam ik als eerste huurder van de Baronie kantoren officieel mijn intrek. Als eerste huurder heb ik de Baronie zien groeien tot wat het nu is; er kwamen nieuwe winkels, show-units werden ingericht en er kwamen nieuwe buren bij. Momenteel kent de Baronie een grote verscheidenheid aan huurders.
Hoe het is om te ondernemen in Groot Baronie Alphen aan den Rijn?
De architectuur van het gebouw vind ik erg prettig en uniek. De oorspronkelijke vorm van het gebouw is behouden, maar is passend gemaakt voor deze moderne tijd. Het gebouw is erg open en licht, waardoor ook een klein kantoor erg ruimtelijk wordt. Je hebt rechtstreeks contact met de buren, en met 3 keukens op 1 verdieping is er altijd wel 1 op een paar meter afstand van je kantoor. In de pauze kun je eenvoudig een broodje halen in het winkelcentrum of even tussendoor de boodschappen doen.
De voordelen van een Element Offices kantoor
Sommige huurders ken je natuurlijk beter dan andere, maar je maakt hier in ieder geval kennis met een levendige bedrijvigheid. Voor vragen hoef je maar naar elkaar toe te lopen, wat ook voor starters erg handig is. Element Offices is betrokken bij de huurders en staat open voor suggesties.
Over mijn bedrijf
Mijn bedrijf is een combinatie tussen Retail, Design en SEO. Hierdoor is het winkelende publiek in Groot Baronie een grote inspiratiebron voor mij. Ook ga ik vaak naar beurzen om op de hoogte te blijven van de nieuwste trends.


Als ondernemer sta ik graag open voor de input van het publiek. Mis je nog specifieke artikelen, laat het mij dan gerust weten. Momenteel zijn er al meer dan 1600 artikelen online en leverbaar, en dit aanbod groeit elke dag. Als je jezelf inschrijft voor de nieuwsbrief blijf je op de hoogte van de nieuwste trends en maak je regelmatig kans op mooie prijzen.